יום חמישי, מרץ 6

התקדמות יפה בהסדרת חוקיות התשלומים לגנים

בוקר טוב!

אני שמח לעדכן על התקדמות יפה ושיתוף פעולה עם רכזת החינוך בנוגע להסדרת חוקיות התשלומים לגנים רקפת וכלנית.

אתמול קיבלתי מכתב ממנהל הקהילה בוא התבשרתי כי הוא מכיר באי חוקיות התשלומים שנגבו עד כה
ומציע לי תשלום של כ- 400-500 ש"ח לחודש במסגרת "חוק חינוך חינם".

כמו-כן צויין כי התשלום הזה תקף גם רטרואקטיבית לגבי תשלומים שנגבו מתחילת השנה.

אנחנו עדיין חלוקים על הסכום -
הסכום שננקב עדיין גבוה מהמותר לגבייה בחוק - גם במסגרת סעיפי רשות ושירותים בהסכמה
ולכן אני מאמין שהמגעים לא הסתיימו,
אך אני אופטימי ובטוח שנצחליח להגיע לעמק השווה -
ולסכומים שמצד אחד יעמדו בדרישות החוק 
ומצד שני יאפשרו לגן תיפקוד ברמה גבוהה כפי שהיה עד כה.

כמו-כן אני פועל לאפשר הפעלת הגן בחגים ובצהרונים - בתוספת תשלום כמובן - 
כ- "שירות מרצון" שיינתן להורים.
כך הורים המעוניינים בכך - יוכלו לשים את ילדיהם בגנים גם בחופשות ובשעות שמעבר לשעות משרד החינוך.

קחו בחשבון שחופשת הפסח קרובה - בעוד פחות מחודש - כך שנושא זה הינו בראש מעייני כרגע.

אני מברך את גיא רכזת החינוך
ואת יובל מנהל הקהילה
על צעדם זה - המקרב את הצדדים 
ומהווה צעד משמעותי לכיוון חיובי עבור ההורים ומערכת החינוך כאחד.

באיחולי המשך שיתוף פעולה פורה,
אבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה