יום שני, ינואר 20

מכתב מרחוק - אריק הס Eric Hess




  • Eric Hess
    Eric Hess

    מכתב מרחוק
  • אני בשלבי הבראה מתאונה ברחוב. הייתי מרותק לבית אז הסתכלתי בפסבוק כדי להעביר את הזמן וגיליתי את אבי ובּלוג מחניים. זה הייה אבי שהציע שאכתוב משהו. בשביל אלה שלא מכירים אותי עליתי מאנגליה. חייתי במחניים ם 1965 עד 1987 כחבר קבוץ. בעיקר עבדתי במטעים. אני גם עבדתי בהתנדבות עם ראות וּלאחר מכן עם מתן גם עבדתי ב׳כיתת יחד׳. אני חזרתי אנגליה כדי להשיג הכשרה והסמכהה בתחום של חינוך מיוחד השגתי דיפלומות בכמה תחומים. אני עבדתי עם מבוגרים עם פגור. בין היתר הקמתי פרוייקט לגידול ומכירת ירקות. בעיקר העובדים היו עם פּיגור. זו מכתב מרחוק. אז מה למסור לכם? מה בחדשות? אתם מקבלים את זה כל מקרה. יש לי צלחת בבית שמעביר לי תוכניות ישראל לכן אני יודע שאתם לא זקוקים לקריינות שלי. איזה דברים מדאיגים ומפריעים לי?
  • שבוע שעבר בּ'עין פרטי' Private  Eye   התרפסמה תמונה של דויד קמרון על ידו יש אישה שביתה מוצפת מיים הם עומדים ליד נהר שעולה על גדותיו "אז תקני את הבית בצד השני. הממשלה מפטרת עובדי סוכנות הסביבה שהם מתעסקים אם מיגון נגד שטפונות . מה עוד? מס חדרי שינה. אנשים שחיים בדיור סוציאלי יקבלו הפחתה בדמי קצבה פה השכבה תחתונה מקבלת פחות בו בזמן שׁהמגזר מקבל יותר. בוודאי שמעתם על פולחן הבּונסים אפילו אם זה בנק נכשל עם מניות ציבוריות או מנהל בּבּסי שקבל למרות שערוריות מיניות עם קטינות וּבנוסף הברי פּרלימנט עומדים לקבל הלעת שכר. אבל גם לכם לא חסר בּיבּי ושרה אוהבים מגוון נדיר של גלידות. לפי סקר בּ'גרוסלם ריפּורט' כל ילד שלישי חי בעוני וכל אדם חמישי. השלטון נוקט במסע נגד מחגרים עם עתונות הימין. רובם עובדים קשה ומעשירים מבחינת תרבותית. אפשר למצוא את היוצא דופן ולהפיץ כאילו זה רובם פה אולי שמעתי מספיק? אולי תשאל אך אתה מרגיש באנגליה? אני לא אוהב קור למרות שאני מבלה הרבה בחוץ. אבל הפעם אתם קבלתם שלג שאני ממש לא אוהב. אני מרגיש קשר חזק עם הארץ. אז אולי תשאל מה מחזיק אותך באנגליה? יש לי אישה מסורה ואוהבת יחד עם משפחה שאנחנו מאוד קרובים. יש לי מגוון של פעילויות.
  •  אני פה עומד לסיים אני מאוד אוהב את האחיינות שלי. אני אנצל את הזדמות לרשום פה את העתר של המבוגרת יותר. היא זמרת פוף ומלמדת אנגלית לזרים .http://princesst6.wix.com/officialtanya


  • אני בטוח שׁהיא תשמח לשמוע 'פידבּק' או שאם עדיף תתצרו קשר איתי בעניין טניה , המאמר, או דבר אחר
  • arikhess@gmail.com



  • להתראות


  • אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה