יום רביעי, פברואר 26

בריונות? לא בבית ספרנו



הצעה שאי אפשר לסרב לה. אצלנו בקיבוץ?


השבוע פנה אלי בעל תפקיד בכיר בקיבוץ,

ויידע אותי שבין ראשי מנגנוני הקיבוץ לא אוהבים דברים מסויימים שאני אומר ועושה.

כמו-כן הוא "הציע" לי לחדול מעשייה למען דברים שחשובים לי - כדי שאני ומשפחתי לא "ניפגע".

זאת לאחר שבמהלך השבועות האחרונים חוו לא מעט משפחות כאן בקיבוץ התנכלויות על רקע חילוקי דעות פשוטים כדון עלויות גני ילדים, עמידה על זכויות חוקיות ועוד.


****************************


אני מודיע כאן - קבל עם ועדה לאותם גורמים בקיבוץ מחניים - 

לא אסבול איומים וטרור בסביבת המחייה שלי, 

בבית שלי, 


** בקיבוץ שלי **


לא עלי.

לא על משפחתי.

לא על חבריי.

ולא בכלל.

לא בבית ספרנו.


ולכל תושבי וחברי מחניים שנמאס לכם להיות קורבנות לאותה התנהגות,

ולכל חברי הקיבוץ שרוצים שילדיהם יבואו לגור כאן ולגדל את הנכדים בקיבוץ,

ולכל מי שכבר גר בקיבוץ ורוצה לדעת שהוא יכול לעמוד על זכויותיו החוקיות בלי לפחד פן יפטרו, ישמיצו, יכשילו או יסלקו אותו - 


אם המקום הזה חשוב לכם - אל תסתפקו בלשבת בחיבוק ידיים, 

בלקרוא את המלים הללו,

בלשמוע את הרכילויות ולקרוא בעלונים

ולצקצק בשפתיים בחוסר מעש.

פעלו


עכשיו


להפסיק את ההתנהגות הבריונית

ולהוקיע אותה מקרבנו.


כי זה הקיבוץ של כולנו - כן גם שלי - וגם של הילדים והנכדים שאתם רוצים שיבואו לכאן.


תדאגו להפוך אותו למקום שיירצו לגור ולחיות בו.


ובינתיים - אני לא הולך לשום מקום.


אני הולך לדאוג לכך שהבית שלי - כולל הקיבוץ בו אני גר - יהיה מקום ראוי לגדל בו את המשפחה והילדים שלי.
מקום שאוכל להתגאות בו ולא להתבייש בו.
מקום שאוכל בלב שלם לעודד את הילדים שלי לחזור אליו
ולא מקום שאוכל לבכות על שנשארתי בו כאשר אגיע לגיל פנסיה.


ואתם?


אבי

------------------------

אגב הפוסט הזה מורסם גם בפייסבוק והתפתח סביבו דיון מעניין - כולל התייחסות של מנהל הקהילה של מחניים מר יובל גריס.

מוזמנים לקרוא ולהשתתף בלינק הבא:
https://www.facebook.com/avi.naparstek.3/posts/808026675891648


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה