יום שישי, פברואר 14

הזמנה לשלוח לי מאמרים לפרסום בבלוג שלי

שלום לכם,
אולי חלק מכם כבר ראיתם שפרסמתי כמה מאמרים על בּלוג מחניים. אני מאוד מעוניין לקבל מאמרים על כל נושא. אני גם מוכן לקבל מאמרים בעברית ואז אתרגם או אשאיר בעברית לפי רצון הכותב.  יש  בבּלוג שלי מגוון של מאמרים שנתרמו על ידי חברים ומכירים. אני גם מוכן לפרסם שרותים אם אין כבר דברים מקבילים. אם יהיה רצון לתרגום אני אבדוק היטב שזה מדויק לפני שאעלה את המאמר או כל דבר אחר על הבּלוג. אני שומר את הזכות לא לקבל משהו אבל איהיה מוכן לנמק מדוע לא התקבל. אני יודע שיש אנשים שמסתכלים בבּלוג במיוחד סטודנטים מכל מיני ארצות שהתארכו אצלנו. אני גם רואה את זה כעוד דרך לפרסם את הדברים החיוביים בארץ. שבת שלום

הבלוג שלי:

http://treesrockandwater.blogspot.com


נא לשלוח ל׃   
eric_hess@rocketmail.com                                  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה