יום שלישי, מרץ 4

מדוע בגן מופצות עובדות שווא?


צילום המכתב המתסיס והמתריס שנתלה בכניסה לגן - הדגשות שלי.
ואני שואל מדוע? מדוע לזרות חול בעיני ההורים? מדוע לעכב ולהתנצח?
במה זה תורם לחינוך הילדים?!?
בוקר טוב

הבוקר ראיתי כי בכניסה לגן נתלה המכתב השבועי של הגן.
במכתב מצויין כי הקמת ועד ההורים נתון לניהול הגננת,
כי ההחלטה האם להקים ועד הורים או לא תלויה בתוצאות של קלפי
וכי הגננת מעוניינת לערוך בחירות לועד ההורים במהלך השבועות הקרובים,
אך כי היא לא מתחייבת לכך.

ואני שואל - מדוע?
מדוע הגננת (לפי דבריה) מפזרת עובדות שווא?
מדוע הגננת לא מכירה בקיומו של ועד ההורים הכיתתי שכבר הוקם כחוק?
מדוע הגננת מפיצה אמירות כאילו הקמת ועד הורים תלוי בקלפי זו או אחרת?
מדוע הגננת מנסה להתערב בענייני הורים שאינם נוגעים לה ואינם מסמכותה?
מדוע הגננת מנסה לעכב את הקמת ועד ההורים - שהיה צריך (לפי חוק) להיות מוקם כבר לפני ארבעה חודשים? 
מדוע הגננת מתעקשת לפעול בניגוד לחוזרי מנכ"ל שכבר הובאו לתשומת ליבה ולתשומת לב ההורים?!?
מדוע הגננת מתעקשת להמשיך בכך - למרות פניותי אליה ולמרות שהובא לתשומת ליבה כי פעולותיה אלה הביאו כבר לקרע בין ההורים?

אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי את כל זה.

במכתב מצויין שהגננת פועלת ביחד עם רכזת החינוך.

אז אני פונה אל הגננת ואל רכזת החינוך:
אנא - הפסיקו לזרות חול בעיני ההורים
הפסיקו לגרום לקרעים וסכסוכים
הפסיקו לעכב את פעולת ועד ההורים
הפסיקו להשחית את זמנכן היקר על נושאים פוליטיים

ובמקום זאת הפנו את כוחותיכן ואת מרצכן לקידום חינוך הילדים
ולשיתוף פעולה בונה עם ההורים.
למציאת פתרונות במקום ליצירת בעיות חדשות.

הפעולות בהן נקטתן בימים האחרונים אינן לטובת הילדים.
ואף פוגעות במרקם החיים בגן ובקהילה.

אנא מכן - הפסיקו.

כבר שמעתי מספיק מפי שתיכן את האמירה "אין לי זמן" כאשר פניתי אליכן לדון בקידום ענייני החינוך.

אז עשו לכן זמן.
הפסיקו להשחית אותו על מריבות והתנצחויות תפלות, בלתי מועילות ובלתי חוקיות.

ואני מזמין אתכן - הגננת ורכזת החינוך - לשתף פעולה,
לדבר ולהפגש עמי ועם הורים אחרים - בועד ההורים ומחוצה לו - 
לקידום ענייני הגן והחינוך.

אני מבטיח - שאפנה עבורכן זמן,
למרות שלהבדיל מכן - אני אינני מקבל משכורת על כך.

אנא העריכו את הזמן שלי ושל הורים אחרים
המוכנים להקדיש אותו לטובת מערכת החינוך כאן.

אל תירקו לנו בפרצוף. 

זה לא נאה,
לא יאה
ולא מקובל.
לא בבית ספרנו.

בברכה והמשך שבוע טוב,

אבי - 
הורה בגן,
חבר ועד ההורים הכיתתי
וחבר קיבוץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה