יום שני, פברואר 3

חוות דעת Sock it to them

בּוקר טוב, תדעו אני עוקב בעקביות מה שנעשה אצלכם. זה נעשה יותר קל בזכות אבי שמפעיל את בּלוג מחניים. אולי בשלב זה יש משיוציא נגיחה. לפעמים זה יוכל  לעזור שמ'שהו מסתכל מבחוץ ונותן חוות דעת. ראיתי אתמול בפסבוק שגדוד שריון הגיע לעסוק בעבודות סביב החממה ליחד בגליל. מעשה בעל ערך. באיזה ארץ נשמע דבר כזה יחידה לוחמת יגיע לעשות
דברים כאלה. דבר כזה בפני עצמו כדאי להרחיב את פרסום גם באנגלית. אני נתקל בחוסר הבנה על המצב בארץ. אפילו עם זוג ידידים אנחנו לא נכנסים לנושא.  לפעמים צריך לעשות את השקול מה  יותר חשוב לנסות לשכנע אם הסיכון שמאבדים הברים או עוזבים את הנושא. יש לפעמים הזדמנויות לעשות משהו בעקיפין לעט לעט 'לטפטףי. לדוגמה להגיד משׁהו על איזה ערבי חבר כנסת
שׁחקן, שופט וכו, 
ישראל כמדינה קטנה יש לה מומחיות בכל כך הרבה תחומים, לדעתי, בסדר גודל של מעצמת אל. אבל בדבר אחד נכשלים החזית התעמולתית. הערבים הרבה יותר טובים בזה וגם מומחים בסילוף. אפילו שיתמינו פצצות בלונדון או כל מקום אחר לאנשים יש זכרון סלקטיבי ו'עוורון'   . זה לא אומר שאין חברים יש אבל אלה שהזכרתי קודם צועקים יותר חזק..
לחזור לפסבּוק. אני  לא יכול מרחוק לדעת אך מתפרסם אפורמציה על יחד בגליל. מה שכן הייתי אומר שבאותו פרסום לא הייה ברור מה עושים בחממה . מי העובדים הייתי ממליץ  לנצל כל חזדמנות. אני במקרה יודע כי נאמר לי בבּקור האחרון. כאחד שהקים פרויקט עם כמה קווים דומים הייתי משתדל ללחוץ 'כל כפתור' אז לא הייה פסבּוק. לא התכוונתי להרגיז אלה בגלל הקשר שהייה אני מנסה לעזור. שאני נמצא בחברת ישראלים ושאני אומר משהו על יחד בּגליל יש מבטים ריקים שאני מזכיר מחניים רובם יודעים.  אני רוצה להוסיף עוד דבר יש לי נסיון רב בתחום של עבודה עם מבוגרים עם פגור. אני לא כותב את זה כדי להתגאות אלה להדגיש נקודה. שעבדתי גם הייתי די בקי במה שנעשה בארצות שונות. כגמלאי 'קצת יהתרחקתי'. אני רוצה להמחיש שמבוסס על מה שראיתי לפני שנתיים. יחד בגליל זאת 'פנינה'. לכם יש על מה להתגאות. אני מניח שאם מה שנעשה אצלכם יופץ יותר ירצו לבוא מארצות אחרות.  זה קרה פה.  כפי שהזכרתי אני מסתכל מרחוק ואני לא יכול לדעת כל מה שקורה אלה תתחילו להפיץ יאי נוס לטר'  עשיתי כך ואנשים מאוד אהבו את זה. מתחת אכתוב פתגם  באנגלית שאני חושב שזאת התמצית.


'You Sock it to them and then you Sock it again'.


To get information on growing vegetables go to my log on my blog: http://treesrockandwater.blogspot.com You will also find other items of interest and a number of very interesting articles on a range of different subjects. These can be found on other pages I am also looking for more people to contribute articles. I hold the right to refuse articles or to leave out certain phrases if I think the might cause offence. Of course I would consult with the author of the article. I am happy to take articles in Hebrew.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה